۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۰۹

معاون استاندار ایلام:

ادارات ایلام در برگزاری کنگره عظیم شهدا پای کار باشند

ادارات ایلام در برگزاری کنگره عظیم شهدا پای کار باشند

ایلام-معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام در برگزاری باشکوه کنگره عظیم شهدا باید پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی صبح یکشنبه در جلسه کنگره سه هزار شهید ایلام که با حضور سردار شهید شاکرمی و دیگر اعضا برگزار شد، با بیان اینکه بر گزاری این کنگره عظیم یک اقدام و حرکت فرهنگی بزرگ در سطح استان است، اظهار کرد: بعد از مراسم عظیم اربعین حسینی فاخرترین اقدام در راستای گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت برگزار کنگره عظیم سرداران و ۳ هزار شهید در استان ایلام است.

وی با اشاره به رشادت‌های بی نظیر مردم استان در دوران دفاع مقدس که با تقدیم سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز جانانه از اسلام و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، عنوان کرد: بر گزاری با شکوه این کنگره علاوه بر گرامیداشت و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدا یک اقدام بسیار ارزشمند فرهنگی است که همه دستگاه‌های اجرایی باید با تمام توان در راستای برگزاری باشکوه آن اهتمام جدی داشته باشند.

در این نشست سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان نیز گزارشی از اقدامات انجام گرفته در بخش‌های مختلف برای برگزاری کنگره ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد شهرداری ایلام برای اجرای المان میدان دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت هنرمندان و طراحان استان از طریق فراخوان عمومی نسبت به دریافت بهترین طرح ممکن اقدام کند.

همچنین مقرر شد که تمثال مبارک شهدا در بلور شهید سلیمانی با طراحی مناسب نصب شود.

کد خبر 5339983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha